A képzés sikeres elvégzésével a résztvevők képessé válnak a hatékony kommunikációra, elsajátítják a vezetési alapismereteket, megismerik a vezetési stílusokat, funkciókat, tevékenységeket, az újfajta értékesítési technikákat, stratégiákat, képesek lesznek fejlesztési terv elkészítésére és nyomon követésére. A program célja mindezek mellett, hogy közvetve hozzájáruljon az ügyfél-elégedettség növeléséhez, a vállalkozási kultúra és image javításához, valamint a coaching-szemléletű vezetői tevékenység alkalmazásának ösztönzéséhez.
"Az Elkötelezett vezetés" modul célja, hogy szakmai, módszertani és gyakorlati tapasztalatok felhasználásával olyan elméleti és gyakorlati módszertant ismerjen meg a képzésben résztvevő, amelynek segítségével a saját szervezeti egység elkötelezettségét és a teljesítmény mutatók összefüggéseit felismeri, eredményeit megérti,és prezentálni tudja a beosztottaknak. Ezen elsajátított ismeretek birtokában jobb és hatékonyabb együtt működést tud kiépíteni a beosztottakkal a teljesítmény fokozása érdekében.
"A kooperatív munkaszervezés alapjai a saját szervezet tükrében" modul célja, hogy a képzésben résztvevő az elsajátított ismeretek felhasználásával saját szervezete működését fel tudja térképezni kooperatív szempontból. Az elsajátított ismeretek segítségével, és alkalmazásával megismerje a saját szervezet együttműködését meghatározó kommunikációs jellemzőket és ezek segítségével tökéletesítse és hatékonyabbá tegye a munkaszervezést.
A "Kooperatív munkaszervezés és szervezetfejlesztés a saját szervezeten belül" modul célja, hogy szakmai, módszertani és gyakorlati tapasztalatok felhasználásával olyan elméleti és gyakorlati módszertant ismerjenek meg a képzésben résztvevők, amelynek segítségével a vállalkozások önálló szervezetfejlesztési programot indíthatnak el a szervezet, kommunikáció, és az együttműködés területén.
"A kooperatív munkaszervezés és szervezetfejlesztés eredményei és továbbfejlesztése" modul célja, hogy szakmai, módszertani és gyakorlati tapasztalatok felhasználásával olyan elméleti és gyakorlati módszertant ismerjenek meg a képzésben résztvevők, amelynek segítségével a vállalkozások önálló fejlesztési programot indíthatnak el. A képzésben résztvevő az elsajátított ismeretek felhasználásával a fejlesztési terv megvalósítását nyomon tudja követni, felül tudja vizsgálni, ha szükséges módosítja.
A "Rugalmas foglalkoztatási kultúra" modul célja, hogy szakmai, módszertani és gyakorlati tapasztalatok felhasználásával olyan elméleti és gyakorlati módszertant ismerjenek meg a képzésben résztvevők, amelynek segítségével a mikro-, kis és középvállalkozások önálló szervezetfejlesztési programot indíthatnak el a rugalmas foglalkoztatás cégüknél történő bevezetése, illetve az esélyegyenlőség megteremtése céljából. A képzés elvégzésével, illetve az ismeretek alkalmazásával a képzésben résztvevő hozzájárulhat saját vállalata, illetve tanácsadóként más vállalatok szervezetfejlesztéséhez, továbbá a rugalmas foglalkoztatás és távmunka elterjesztéséhez hazánkban.
A "Projektmenedzsment" modul célja, hogy a képzésben résztvevők olyan elméleti és gyakorlati módszertant ismerjenek meg, amelynek segítségével hatékonyan meg tudják valósítani a szervezetüknél folyó projektek tervezését, nyomonkövetését, felülvizsgálatát, és módosítását.
"Az értékesítés tudománya" modul célja, hogy a képzésben résztvevők olyan elméleti és gyakorlati módszertant ismerjenek meg, amelynek segítségével hatékonyabbá tehetik az értékesítési folyamatot. Az elsajátított ismeretek felhasználásával a tárgyalás menetét számukra kedvező irányba tudják befolyásolni.
Az "Ügyfélszolgálat és reklamáció kezelés" modul célja, hogy a képzésben résztvevők olyan elméleti és gyakorlati módszertant ismerjenek meg, amelynek segítségével hatékonyabbá tehetik az ügyfelek kiszolgálását, és az ügyfelekkel folytatott kommunikációt. A képzésben résztvevők elsajátítják azokat a technikákat, módszereket, amelyek segítségével képesek lesznek a feszült helyzetek kezelésére. A megismert módszerek segítségével a telefonos kommunikáció lehetőségeit hatékonyabban tudják kiaknázni.
A "Konfliktusmenedzsment" modul célja, hogy szakmai, módszertani és gyakorlati tapasztalatok felhasználásával olyan elméleti és gyakorlati módszertant ismerjenek meg a képzésben résztvevők, amelynek segítségével fel tudják ismerni, illetve hatékonyan tudják kezelni a szervezetüknél előforduló konfliktusokat. A képzés elvégzésével, illetve az ismeretek alkalmazásával a képzésben résztvevő hozzájárulhat saját munkahelye, illetve tanácsadóként más vállalatok konfliktuskezeléséhez.
A "Teljesítménymenedzsment" modul célja, hogy szakmai, módszertani és gyakorlati tapasztalatok felhasználásával olyan elméleti és gyakorlati módszertant ismerjenek meg a képzésben résztvevők, amelynek segítségével szervezetüknél hatékonyan be tudják tölteni a vezetői pozíciót. A képzés elvégzésével, illetve az ismeretek alkalmazásával a képzésben résztvevő hozzájárulhat saját munkahelye, illetve tanácsadóként más vállalatok teljesítményének fejlesztéséhez.